Dresslink inspiracje

Ostatnio zabawiłam się w stworzenie dla Was stylizacji - inspiracji, ma to też związek z moją współpracą z firmą Dresslink. Nie chciałam przygotowywać typowej wishlisty, dlatego postanowiłam zaprezentować Wam dwa zestawy, których elementy składowe możecie znaleźć i zakupić na ich stronie. Nie są to konkretnie rzeczy ze zdjęcia, ale tworząc sety, starałam się tak dobierać ubrania, żeby ich odpowiedniki były dostępne w ofercie Dresslink. 

Pierwsza stylizacja to klasyk - czarna ramoneska, podarte jeansy i T-shirt, a to wszystko uzupełnione o odpowiednie dodatki. Niestety aktualnie kapelusz z kocimi uszami nie jest dostępny na stronie, ale kiedy dwa dni temu robiłam kolaż, posiadali go w swojej ofercie, więc myślę, że jeszcze tam powróci.

Ramoneska KLIK
jeansy KLIK
t-shirt KLIK
buty KLIK
torebka KLIK

Druga stylizacja to idealne rozwiązanie na aktualną porę roku. Oversize'owy sweter, rurki, workery i dodatki, które nadają całości charakteru, a to wszystko w moich ulubionych kolorach.

Sweter KLIK
spodnie KLIK
buty KLIK
kapelusz KLIK
komin KLIK
plecak KLIK
zegarek KLIK

Jak zwykle nie proszę Was o kliki na siłę, jeśli coś Wam się spodoba - klikajcie, sprawdzajcie, znacie moje podejście, a jeśli nie, to możecie je poznać TUTAJ.

ENJOY! :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizację, w sam raz na jesienną pogodę.
    Najbardziej przypadł mi do gustu kapelusz z uszami oraz rurki są w przepięknym kolorze.
    :)
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje , świetny post ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super:) bardzo fajnie, że zrobiłaś to właśnie w takich zestawieniach:) ramoneska cudowna:)
    zapraszam:*
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Baardzo dziękuję za każdy komentarz, ale ten prawdziwy, nie napisany tylko dla promocji własnego bloga! : )
2. Jeśli coś Wam się nie podoba, nie bójcie się o tym napisać, wolę konstruktywną krytykę, niż sztuczne słodzenie.
3. Nie uznaję OBS/OBS!
4. Staram się odwiedzać i komentować Wasze blogi, więc spokojnie. : )