Wielki błękit.

Cześć Wam! 
Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z miejsca, które już znacie, niestety moja okolica nie obfituje w ciekawe plenery aż tak, żebym zawsze mogła znaleźć coś innego, niemniej jednak, wydaje mi się, że zestaw i tło zgrały się idealnie!

Sam set jest prosty, moje pierwsze marmurki, które niedawno upolowałam za dyszkę w sh i czarno biała reszta. Ostatnio jestem wielką fanką połączenia ramoneski i trampek, więc zwykle latam tak na co dzień. :) 


Zaraz pakuję tyłek w samochód i wyjeżdżam do Świdnika pod Lublin odwiedzić dziadków, przy okazji planujemy zahaczyć o lubelską starówkę, skansen i Majdanek. Mam nadzieję, że wrócę z masą zdjęć, chociaż nic nie obiecuję, bo moje deklaracje dają zwykle odwrotny efekt. Do godziny zero zostało już niewiele czasu, więc zostawiam Was ze zdjęciami i lecę się szykować! :)


Spokojnie... to nie do Was, to taka komunikacja niewerbalna między mną i moim fotografem, który zaczynał stroić fochy. : p


ENJOY! :)

20 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj - sama bym chciała mieć taki plener obok siebie ;)
    Ta odrapana ściana jest bardzo fotogeniczna ;)

    Marmurki świetne - najświetniejsza jednak Ty :)

    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia, świetny efekt dzięki tej podrapanej ściany, świetne miejsce na sesje, dodaje uroku ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie fajne, nietypowe zdjęcia, a miejsce wręcz magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/cobalt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetnie się zgrała z tłem. Dzięki Tobie dowiedziałam się co to są marmurki i już się w nich zakochałam! Cudne są takie spodnie i muszę sobie takie sprawić. Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia! Zdjęcia nóg na tle tej podrapanej ściany genialne:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaka jestes sliczna! *-* Zazdroszcze urody naprawde!
    Co do miejsca to takie troche straszne :D Ale bardzo pasuje do zdjec! :D

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne marmurki z SH :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robciu ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach (=^.^=)

    OdpowiedzUsuń
  11. miejsce na zdjecia rewelacyjne! :) zapraszamy do swidnika :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz super tą kurtkę. bardzo mi się podoba też cała Twoja stylizacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zdjęcia, te spontaniczne i naturalne, najlepsze. Zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz, super połączenie, a zdjęcia są świetne, nawet jeśli fotograf stroi fochy :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna miejscówka, rewelacyjnie się wpisała w klimat :) tych spodenek z sh zazdroszczę :P ja to nigdy nie umiem nic znaleźć

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  16. Miejsce na sesję świetne! I klimat zdjęć jest taki, jaki lubię, czuje się taką hm delikatność. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń

1. Baardzo dziękuję za każdy komentarz, ale ten prawdziwy, nie napisany tylko dla promocji własnego bloga! : )
2. Jeśli coś Wam się nie podoba, nie bójcie się o tym napisać, wolę konstruktywną krytykę, niż sztuczne słodzenie.
3. Nie uznaję OBS/OBS!
4. Staram się odwiedzać i komentować Wasze blogi, więc spokojnie. : )