Halloween'owe DIY


To mój pierwszy okolicznościowy post, zawsze starałam się ich unikać, gdyż kojarzą mi się z wszechobecną na przełomie sierpnia i września serią Back to school, w której większość wpisów jest jak odgrzewany setny raz kotlet. Jednak stwierdziłam, że o ile pokazywanie zeszytów nie jest zbyt inspirujące, to Halloween'owy wpis może taki być. 

Pewnie większość z Was to dość zabiegane osóbki - szkoła, praca, dom, dzieci, czy inne obowiązki nieraz dają się we znaki, mimo to każdy z nas lubi czasem usiąść ze znajomymi i spędzić z nimi trochę czasu. Uważam, że impreza Halloween'owa może być doskonałą okazją do takiego spotkania, ale jeśli podejmiemy się jej zorganizowania, to dobrze byłoby zatroszczyć się o odpowiedni klimat. I właśnie tu przychodzę Wam z pomocą! W dzisiejszym poście przedstawię kilka kulinarnych DIY, które sprawią, że Wasz stół nabierze tego dnia odpowiedniego charakteru. Nie chciałam wklejać tu inspiracji z internetu, bo ich możecie znaleźć setki sami, moim celem było zgromadzenie kilku prostych i szybkich patentów i sprawdzenie na własnej skórze czy faktycznie takie są. No więc do dzieła! : ) 


Pierwsze DIY, które chcę Wam pokazać, to miseczki z pomarańczy imitujące dynie, do których możecie wsypać różnego rodzaju słodkości. 


Wystarczy skroić czubek pomarańczy i wydrążyć jej środek, następnie wyciąć buźki, na koniec pozostawić je, aby trochę obeschły, do tak przygotowanych miseczek możecie wrzucić żelki, bądź inne słodkości.


Albo też użyć ich jako mini lampioników.


Paluchy- do ich wykonania potrzebne Wam będą parówki, ketchup i płatki migdałów


Muchomorki - może nie są aż tak Halloween'owe, ale ładnie wyglądają na stole, a ich wykonanie zajmie Wam kilka minut. Będziecie potrzebować jajek, pomidorów i majonezu. :)


A na sam koniec coś do picia! 
Początkowo miałam zamiar poszukiwać podobnych szklanek gdzie się da, ale na szczęście mam Kubriela, który podpowiedział mi, że buteleczki od Tesco'wych napojów nadadzą się tu idealnie! Buźki ostatecznie wykonałam z wycinanki, nie taśmy izolacyjnej, gdyż ta okazała się za wąska i niestety ku mojej wielkiej rozpaczy, musiałam pokonać lenia i wybrać się do sklepu papierniczego po blok. ;p 


No to jeszcze tylko specjalne podziękowania dla Kubriela, który znosi moje wszystkie pomysły i dzielnie pomaga mi w ich realizowaniu, babrze się dla mnie w dyni, biega ze mną po sklepach i rzeźbi w parówkach! <3

ENJOY! :) 

29 komentarzy:

  1. fuj te paluchy wyglądają strasznie. :DD ale pomysły fajne i miło, ze pokazałaś coś swojego, a nie wkleilaś jakieś pierdoły z Internetu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale superowe pomysły
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły, na pewno jakieś wykorzystam, uwielbiam tą całą otoczkę związaną z Halloween. :)

    Kilka porad jak lepiej zacząć poranek i być efektywnym przez cały dzień. Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity post,Chętnie skorzystam.Aż miło się czyta i wszystko ogląda.
    Super!
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli mam być szczery to jestem okropną fajtłapą i nie potrafię wykrajać nic w dyni, zupełnie nic. Bardzo fajny pomysł żeby dynie zastąpić pomarańczami i nie wpadłbym chyba też na pomysł żeby wypełnić takie coś żelkami, bo fajnie wygląda i żelki uwielbiam. To przyklejenie na zwykły sok czarnych minek dyni, bo wygląda bardzo efektownie, fajnie by było gdyby zastąpić te zwykłe rurki jakimiś czarnymi ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Te słomki mnie męczyły, ale zależało mi, żeby dodać wpis na 'już' i sobie je odpuściłam, ale fakt, że jakieś bardziej Halloween'owe wyglądałyby lepiej. :)

      Usuń
  6. Jakie świetne rzeczy!
    Tak inne i oryginalne niż wszystko co do tej pory widziałam :)
    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku to jest genialne <33 narobiłaś mi smaka .
    Już nie mogę się doczekać imprezy na Halloween . <333
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post!! :D Zapraszam do mnie :) http://diamooondgirl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post , super pomysły ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysły, palce z parówek bomba !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przyznać ze wprowadzilas naprawde wspaniały halloweenowy nastrój.
    Idealnie

    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły! Te dynie wyszły Ci świetnie!

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spadasz mi z nieba z tymi super pomysłami :) Wykorzystam, najbardziej mi się podobają parówki-paluchy i pomarańcze, ale wszystkie pomysły są świetne!!! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z parówkowymi palcami robiłam w tamtym roku. Efekt i sam onieśmielający! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te paluchy są świetne!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są te palce! xD
    littlelayabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i bardzo inspirujące pomysły :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno skorzystam z tych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG TO WYGLĄDA GENIALNIE !!! W tym roku moje halloween spędzam w USA więc już nie mogę się doczekać <3 Uwielbiam ten nastrój a tutaj świętowanie na całego !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Paluchy wyglądają bardzo realistycznie brrr, a pomysł z pomarańczami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysły świetne! :) Wykonanie również. Podobają mi się te inspiracje, bo nie są mega skomplikowane. Niektóre z nich można zrealizować na szybko i małym kosztem. Zawsze widziałam inspiracje drążenia w dyni, ale takie mini pomarańcze są urocze i można je postawić nawet na biurku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pomysły :D chętnie z nich skorzystam :D
    Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

1. Baardzo dziękuję za każdy komentarz, ale ten prawdziwy, nie napisany tylko dla promocji własnego bloga! : )
2. Jeśli coś Wam się nie podoba, nie bójcie się o tym napisać, wolę konstruktywną krytykę, niż sztuczne słodzenie.
3. Nie uznaję OBS/OBS!
4. Staram się odwiedzać i komentować Wasze blogi, więc spokojnie. : )