Second Hand Denim

Dziś mam dla Was stylizację, w której króluje jeans i to nie byle jaki, tylko taki upolowany w lumpeksie, a jak wiadomo, takie okazy cieszą najbardziej! Do tego możecie zobaczyć mnie w kolejnej włosowej odsłonie... prosta grzywka poszła jednak na bok. 


Jesteśmy w Polsce już prawie dwa miesiące, oczywiście momentami doskwiera nam nuda, szczególne teraz, kiedy całe ślubne zamieszanie mamy już za sobą, jednak nie mogę narzekać, nie ma przecież lepszego czasu na labę od pracy, niż lato! Poza tym wszystko idzie zgodnie z planem - udało nam się kupić auto, a to może oznaczać tylko jedno - podróże małe i duże! Co prawda na początek więcej tych małych, znów odwiedzimy moje ukochane Trójmiasto, zaliczymy Energylandię i AirShow w Radomiu, a za 2/3 tygodnie czeka nas powrót do Holandii. Część z Was może zastanawiać się co z podróżą poślubną - zdecydowaliśmy się przełożyć ją na któryś z zimowych miesięcy i zarobić na nią od zera już w Holandii. Najważniejszy był dla nas zakup samochodu i chociaż wiadomo, że czujemy lekki żal, że nie może się ona odbyć już teraz, jestem zadowolona, że potrafimy ustalać priorytety i twardo się ich trzymać.


Wiem, że ostatnio co wpis mam inną fryzurę, jednak to chyba właśnie ta wersja zostanie na dłużej. Planuję zmienić jedynie kolor, niestety aktualny blond wpada czasem w żółty... wszystko zależy od światła i niestety dzisiejsze zdjęcia są tego idealnym przykładem. Tym razem marzy mi się pójście w siwiznę, więc miejcie się na baczności i nie przestraszcie się kolejnej wersji mnie zobaczonej gdzieś w internecie. :D

kurtka - Zara (sh) / body - no name / szorty - H&M (sh) / torebka - Zaful / trampki - Converse / przypinki - Cropp (%)


13 komentarzy:

  1. Jeans zawsze na czasie . Stylizacja super. Zachwycam się ujęciami – cudne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee tam, co się odwlecze, to nie uciecze- jeszcze sobie odbijecie podróż poślubną, wiadomo że są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze :)

    Świetna katana- ajćććć i pomyśleć, że takie perełki są w SH :O
    i super body <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansowe stylizacje <3 Sama ostatnio się obłowiłam jeansem z lumpeksu :D :P
    http://magdelblog.blogspot.com/2017/08/ootd-37.html

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Twoja dżinsowa stylizacja jest genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja!:) torebka skradła moje serce!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest świetna. A kurtka to niezła zdobycz, przypinki nadają jej charakteru. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka świetnych katan upolowanych w SH :) Twoja jest super:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Your whole look is perfect. I love your jeans. Nice pictures:)
    Old Navy Coupons

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja !!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja ja ez uwielbiam jeans

    OdpowiedzUsuń

1. Baardzo dziękuję za każdy komentarz, ale ten prawdziwy, nie napisany tylko dla promocji własnego bloga! : )
2. Jeśli coś Wam się nie podoba, nie bójcie się o tym napisać, wolę konstruktywną krytykę, niż sztuczne słodzenie.
3. Nie uznaję OBS/OBS!
4. Staram się odwiedzać i komentować Wasze blogi, więc spokojnie. : )