Teplice i Adrszpach

Wakacje niedługo się kończą, ja niebawem znów wyjeżdżam i mam nadzieję wrócić do Was z zapasem nowych zdjęć, dlatego to chyba najwyższa pora, żeby na blogu pojawiła się fotorelacja z naszego górskiego wypadu.
Jeśli termin urlopu kogoś z Was przypada dopiero na jesienne miesiące i nie ma jeszcze konkretnych planów wyjazdowych, bądź już zaczyna marzyć o kolejnych wakacjach, to myślę, że ten post może być dla niego przydatny. :)

Zacznijmy od kwatery - my trafiliśmy rewelacyjnie, dlatego bardzo polecam Wam pokoje gościnne Pod Czerwoną Jarzębiną
Właściciele byli przemili, warunki naprawdę dobre (łazienka w pokoju, aneks kuchenny na dwa pokoje, tv, wifi). Ale największym plusem tego miejsca był ogród z altaną, w której stał pokaźnych rozmiarów grill i całą masą drzew i krzewów owocowych. Mogliśmy wcinać do woli wiśnie, agrest, borówki, jabłka, czarną porzeczkę, a z grządek zrywać sobie świeżą cebulkę, czosnek i szczypior do kanapek.
Od centrum miasta dzielił nas 15 minutowy spacerek przez park Zdrojowy, natomiast do przejścia granicznego musieliśmy iść całe 5 minut. ; )
Ale nie wspomniałam Wam jeszcze o dość ważnej kwestii, jaką jest cena. Początkowo miała ona wynosić 40 zł/os, jednak po kilku dniach od rezerwacji Pani zadzwoniła do nas z informacją, że z jej strony zaszła pomyłka i pokój, który wybraliśmy jest tak naprawdę zajęty, więc jeżeli zechcielibyśmy zamieszkać w innym, to kosztowałoby nas to 30zł/os. Tak naprawdę sprawa wyboru pokoju była mi mocno obojętna, ale dzięki niej już atrakcyjna cena, stała się najniższą, jaką przyszło mi kiedykolwiek płacić za nocleg. ; )

Ale dobrze, rozgadałam się nieco na temat kwatery, więc teraz szybko o atrakcjach regionu. My odwiedziliśmy Szczeliniec, Błędne Skały i dwa skalne miasteczka w Czechach. w planach była jeszcze Praga, ale niestety autko trochę nas zawiodło i musieliśmy ją sobie odpuścić, nad czym bardzo ubolewam.
Jeśli chodzi o czas, to można byłoby zwiedzić te miejsca podczas 3 dniowego wyjazdu, jednak my pojechaliśmy do Kudowy przede wszystkim odpocząć, więc każdego dnia wstawaliśmy spokojnie o 10, zaliczaliśmy jedną 'górską atrakcję', a wieczorem udawaliśmy się do miasta na jedzonko. Nie chcieliśmy fundować sobie całodziennych wędrówek i wstawania o świcie.
Odpuściliśmy również atrakcje typu: Szlak ginących zawodów, Muzeum Zabawek, park rozrywki, Ruchoma Szopka, czy Muzeum Papiernictwa jednak jeśli kogoś interesują tego typu sprawy, to w okolicy znajdzie ich naprawdę sporo. My zdecydowaliśmy się jedynie na Kaplicę Czaszek w Czermnej i Ogród Japoński. :)

A teraz po masie paplania, chcę Was zabrać do dwóch skalnych miast. Mam nadzieję, że zdjęcia choć trochę oddadzą ogrom i piękno tych miejsc.

Powyższe zdjęcia zostały wykonane w Teplicach, jest to mniejsze skalne miasto, ale też moje ulubione miejsce z całego wyjazdu. Jego plusem w porównaniu do Adrspachu jest mniejsza liczba turystów, jednak nie myślcie, że drugie miasteczko w czymś ustępuje pierwszemu, tylko popatrzcie! :)

A na koniec macie taką nieogarniętą, zecieszoną mnie radującą się z każdej chwili wyjazdu. :)

ENJOY! : )

1. zapiera dech w piersiach, tam jest po prostu ślicznie ;)
    introverted-journal.blogspot.com

2. Jeny! Z j a w i s k o w e są te zdjęcia! Prawdziwie bajkowe, masz świetne oko. Szczególnie podobają mi się te, na których nie ma ludzi, bo wyglądają bardzo surowo, filtr też masz świetny, nadaje bardzo porannej i dziewiczej atmosfery. A przede wszystkim zazdroszczę, bo sama w Polskich górach byłam raz tylko :)

Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

3. te zdjęcia to sie normalnie nadają do jakiegoś mega dobrego magazynu przyrodniczego albo podróżniczego ;) piękne widoki ;) http://creamshine.blogspot.com

4. Piękne zdjęcia <3 zachęciłaś mnie do wyjazdu :)

5. Jejku zazdroszczę Ci tego świetnego wyjazdu. Zdjęcia są niesamowite. Aż sama mam ochotę tam pojechać :)
    Mój blog - KLIK

6. ale tam pięknie! :) ale jak widzę te szczeliny - to mnie przeraża! :D

7. Miejsce jest piękne!
    Dobrze, że zostawiłaś namiar na kwaterę - bo ja się przymierzam do odwiedzenia jakichś górskich rejonów, ale jak wiesz na myśl o konieczności szukania kwatery wystawiam kolce ;P

8. nIOSAMOWITE MIEJSXCE. PATRZĘ JUŻ 5 RAZ NA NOWO!

9. jakie piękne zdjęcia! uroczo wyglądasz:D

10. Cudowne miejsce, też parę lat temu tam byłam :)

Mój blog CLICK

11. widoki piękne aż żałuje że wybrałam morze a nie góry :) i taniej bo za kwaterę płaciłam 2 razy tyle a warunki oplakane

12. Jestem zachwycona tymi zdjęciami, są bardzo profesjonalne i piękne :) Możesz zdradzić jakiego aparatu używasz?

1. Dziękuję baardzo! :) Zdjęcia z wyjazdu były robione najtańszym Nikoniakiem - D3200, a i obiektyw był z tej raczej niskiej pułki. ;) Czasem kiedy mama mnie pstryka, używa swojego Nikona D80 i lepszych obiektywów, którymi można osiągnąć np. ładne rozmycie. Myślę, że w przypadku tych zdjęć sporą rolę odgrywa także obróbka. :)

2. Kurcze, a ja mam Canona z niższej półki. Chyba jednak Nikony są lepsze. Tak czy inaczej zachęciłaś mnie, żeby wreszcie kupić nowy obiektyw ;) A co do obróbki, to wychodzi Ci to świetnie. Podejrzewam, że zdjęcia są sprytnie poobcinane ;) Możesz spokojnie łączyć modę i podróże, bo widać, że masz na to świetny pomysł :) Brawo! :) :) :)

13. Przepiękne zdjęcia !

www.izabielaa.blogspot.com

14. Świetne zdjęcia! Sama w te wakacje przy okazji wyjazdu do Wrocławia odwiedziłam Góry Stołowe. Szczeliniec i Błędne Skały są piękne, a w pewnym momencie byłam bardzo blisko od utknięcia między dwoma górami, bo wybrałam bardzo alternatywną drogę. Wychodzę nagle, ni stąd ni zowąd, a pozostali turyści patrzą na mnie jak na ducha ("Skąd ona tu?").
    Zapraszam do mnie: cherrycherrycher.blogspot.com
    Co prawda nie ma zdjęć z Gór Stołowych, ale może się pojawią :)
    Pozdrawiam! :)

15. Jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie jak dla mnie!

16. Dawno nie widziałam czegoś takiego. Wygląda to pięknie, a Ty równie cudownie ukazałaś to miejsce na zdjęciach - są genialne, tylko chwalić.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

17. swietne zdjęcia!
    kiedys kiedys tam bylam!
    buziaki!

18. Matko jestem pod wrażeniem widoków jak i pięknie wykonanych zdjęć! Dziękuję za link na nocleg na pewno się przyda :D

Zostaję na dłużej z wielką chęcią pooglądam więcej tutejszych zdjęć :D

19. Świetne zdjęcia :) Jakbym przeglądała tubrla :D To ostatnie takie bardzo pozytywne :)

20. Cudowne zdjecia !!! ;)

21. wow! niesamowite zdjęcia!! muszę się tam wybrać!

pozdrawiam

22. Oho, pięknie, chyba będę musiała sie tam kiedyś wybrać i odwiedzić te miejsca:)
    A na Pragę też przyjdzie czas;) Co się odwlecze... :)

1. Baardzo dziękuję za każdy komentarz, ale ten prawdziwy, nie napisany tylko dla promocji własnego bloga! : )
2. Jeśli coś Wam się nie podoba, nie bójcie się o tym napisać, wolę konstruktywną krytykę, niż sztuczne słodzenie.
3. Nie uznaję OBS/OBS!
4. Staram się odwiedzać i komentować Wasze blogi, więc spokojnie. : )